just breathing....

Januárban elhatároztam ;), hogy idén nincs mese formába hozom magam, és íme már egy hónapja rendszeresen tornázom, ennek kapcsán hoztam létre ezt a blogot. Remélem segítségemre lesz abban, hogy motivációm megmaradjon, követhessem fejlődésemet.............. :))

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Óra

Edzésterv



első 30 nap
19 20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
+1 +2 +3 +4 +5
második 30 nap
hamarosan... :)

Friss topikok

  • Jigen: sziasztok!segítenétek hogy kell ezt használni?előre is köszi:) (2015.01.18. 03:06) Egy kis frizurapróba,
  • Szigeti Gábor: Sziasztok tudna nekem valaki segiteni.olyan problémám van hogy el kezdtem edzenni ezzel a p90x-es ... (2012.12.08. 14:42) blog 2.0 :)
  • calvez: A cucc: thepiratebay.org/torrent/5949862/P90X.Xtreme.Workout.Series.COMPLETE_PACK.DVDrip.Xvid(no_R... (2011.06.30. 20:52) P90X - Egy kicsit az edzéstervről
  • tabitha: utolsó mondtatom ba a 'te' helyett de-t akartam írni :D:D (2009.07.01. 19:50) under reconstruction
  • litona: Szia! azért ez nem így működik :)) csak netem nem volt... de mindjárt felélesztem szegény blogomat (2008.08.19. 18:57) 19. nap

Kezdetek...

2008.05.14. 23:50 - litona

Azt hiszem nem vagyok túl jó blogoló :) már eltelt egy-két hónap mióta létrehoztam ezt az oldalt, de valahogy sosem tudtam rávenni magam, hogy írjak is valamit. Naplót sem tudtam írni soha. Úgyhogy nem ígérek semmit :)

Amiért létrehoztam:
komoly elhatározással nekifogtam némi edzésnek - eredményeimet akartam felvezetni, problémákat felvetni + csak úgy írni róluk... az edzéseim minden percét imádtam (na jó voltak rosszabb gyakorlatok, de azokat gyorsan lecseréltem) és egész jól is ment egészen 2 és fél hónapig, amikor is egyik-napról a másikra abbahagytam (minden különösebb ok nélkül :( ).
Most megpróbálom újra rendszeresíteni, ennek örömére gondoltam pont itt az ideje felavatni a blogomat :))

A cél:
Továbbjutni 2 és fél hónapnál :).
Mozogni, mozogni, mozognni, + egy kis állóképesség, tartásjavítás, némi erőnlét.
Nem célom a fogyás (így egy kicsit bajban vagyok, mert az alap- középszinten edzéssel, tornával foglalkozó oldalak nagy többsége e körül forog, ha a nőkről van szó.)
"Ennyit és ennyit, kell mozognod, enned-innod, ha ennyit és ennyit akarsz fogyni..." mert csak úgy "élni" már nem is lehet. Macerás kihámozni a fogyás alól a hasznos, számomra is értékelhető információkat.

A terv:
Mint ahogyan az elején is terveztem: P90X
link: P90X workout
Ez egy elég összetett, hatásos, számomra megfelelő nehézségű edzésprogram. (A további hozzászólásaimban részletesen kielemzem :) ). 3 hónapig tart a "classic" programja, utána szeretnék rátérni a P90x plusz-ra (vagyis a keverésére)
Ezen kívül még sok minden más, ahogy időm engedi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lit-ona.blog.hu/api/trackback/id/tr90469303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása